1 - Grundlagen / Vertriebsstrategie Teil 1: Segment- & Kundenselektion - Helmut Hausner - University of Hamburg
- Lecture2Go
- Catalog
- F.2 - Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
- Sozialökonomie
- Marketing Spezialisierung: Vertriebsmanagement
Catalog
9605 Views
12.04.2012
1 - Grundlagen / Vertriebsstrategie Teil 1: Segment- & Kundenselektion
Share
This video may be embedded in other websites. You must copy the embeding code and paste it in the desired location in the HTML text of a Web page. Please always include the source and point it to lecture2go!
Technical support
Please click on the link bellow and then fill out the required fields to contact our Support Team!
RRZ Support Link
Chapters
-
00:00:00Vorstellung Vortragender, Gesamtüberblick & Administratives / Folien 1-10
-
00:14:36Elemente des aktiven Verkaufens / Folien 11-16
-
00:25:56Notwendigkeit einer Verkaufseinheit / Folien 17-19
-
00:30:01Konfliktmanagement im Vertrieb / Folien 20-27
-
00:41:10Elemente der Vertriebsstrategie/Segment-& Kundenselektion / Folien 28-39